lauantai 1. huhtikuuta 2017

Mikä saa hyppimään

Naurattaa kun on niin hyvä sää! Suomen kesä! Paitsi että ollaan Pekingissä! Puut on niin niin vihreitä, ihmisten hymyt niin niin leveitä!

Lisää kukkia kaikille!

Ihmisillä on jäätelöt käsissä, joenvarrella istuu kymmenen kalastajaa. Puistossa vanhukset ulkoiluttaa häkkilintuja. Vanha mies sanoo mulle "haloo" ja yksi nainen nauraa mulle kun mä nauran sille. On niin lämmin, että pitää ottaa takki pois. Kiinalaisten naamasta näkee ettei ole kuitenkaan vielä niin lämmin, että ne kulkisi joenvarsipolulla hihattomassa paidassa niin kuin minä teen. Lämpö tuntuu iholla erikoiselta ja ihmeelliseltä: voi että sitä on kaivattu. Että pystyy olemaan lämmin muuallakin kuin saunassa.

Miten voi vaan hyvä sää saada hyppimään tällä tavalla. Tai ehkä se on ihmiset, tai ehkä se, että saa kävellä kahdella jalalla ja siristellä silmiä kun on niin kirkasta. Naurakaa mun kanssa kun on niin hyvä olo!

Saatte nauttia tällä kertaa kännykällä otetuista kuvista.

Katsokaa noita riippuvia oksia.
Siltoja.

Hyvää kevättä ihmiset!

Ps. Tämä ei ole mikään aprillipila valitettavasti.

2 kommenttia:

  1. Oi mikä hyvänmielentuulahdus! Kukkia on kyllä harvoin liikaa ja hymyjä myös. Hymy täältä Suomestaki, vaikka täällä ei kyllä oo vielä kauhean lämmin eikä tarvis ihan heti tullakaan (vastustan ilmastonmuutosta). Vaikka eipä kesän tuloa oo ennenkään voinu estää. Tykkään siltakuvasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Mä tykkään erityisesti sitä siltakuvan paikasta. Nuo isommat sillat siinä on kehäkakkonen, ja se on niin kivaa kun semmosenki liikenteen alla vaan on tuommonen puisto:) Eikä se ees oo harvinaista täällä: kaikkiin mahollisiin paikkoihin on tehty puistoja ja viheralueita, jotka on sitäpaitsi suunniteltu tosi hyvin!

      Poista